Wirtualna wizytówka firmy

Wirtualna wizytówka każdej firmy to dobrze skomponowana strona internetowa. Jej projekt powinien zostać dobrze przemyślany chociażby z tego względu, że jest to inwestycja na długie lata naszej ciągłej reklamy w wiecznie zmieniającym się Internecie. Jeżeli decydujemy się na zamówienie w agencji interaktywnej czy reklamowej własnego serwisu w sieci, musimy wybierać koncepcje z głową. Przecież nie o to chodzi aby za rok czy dwa dana strona www była już przeżytkiem, z którego nikt nie będzie miał ochoty korzystać. Serwis tego typu, mający stanowić naszą wirtualną wizytówkę, musi być zaprojektowany i opracowany ze szczególną pieczołowitością tak, aby konsumentów przyciągać.
Niesamowicie istotne jest, aby strona była bardzo mobilna. Chodzi o to, żeby po niej łatwo było się przemieszczać i żeby kluczowe informacje, jakie użytkownik sieci będzie chciał na niej zdobyć nie były gdzieś poukrywane ale znajdowały się w miejscu od razu rzucającym się w oczy. Internaucie współcześni uchodzą za ludzi bardzo wygodnych. Po to korzystają z sieci i jej zasobów, aby nie tracić czasu, więc kto chciałby przesiadywać na jednej stronie godzinami po to, aby doszukiwać się krok po kroku co na niej jest. Pamiętaj, że reklama jest podstawą udanego biznesu, zatem niczym ponownie zrezygnujesz z pomysłu zlecenia agencji czy informatykowi wykonania strony własnego firmy, zastanów się czy nie wyjdziesz na tej pozornej oszczędności jak przysłowiowy Zabłocki na mydle.